четвер, 25 лютого 2016 р.

Віддай мені авансом своє серце
І обіцяю, що я більше не скажу,
Що холодно і що в душі затемно,
Без зайвих слів я просто так піду.
І лиш тому, що не захочу розбудити
Чи якось помішати твоїм снам…
Я постараюся лише заворожити
Своїм гарячим поглядом твої уста.
А ти (я впевнена) подзвониш
І сонним голосом ти вимовиш «Люблю»…
А я – щаслива посміхаюся життю…


Ти знаєш, що вона живе,
Ти зберігаєш її для мене –
Любов… любов, яка не має меж
Ти мій єдиний… я твоя теж


А ввечір я закутана у плед
Від втоми засинаю на дивані.
І лиш від шурхоту ключів в замку
Зриваюся як хвиля в океані.
Натомість бачу не тебе –
А оберемок польових ромашок.
Ти знаєш як розчулити мене,
Ти знаєш, чого серце прагне,
Ти не альфонс, ти мій  романтик…
Ти в кожній миті мій порадник…

Ти на ціле життя…і ти не зрадник!


Немає коментарів:

Дописати коментар