середа, 7 жовтня 2015 р.

Привітання на ювілей 45 років.
Від дружини і 3 дітей.

Чудова сім'я, з якою мала
можливість заочно познайомитись:)


Кільканадцять років тому, 19 числом
В теплу літню пору, у червневий день
Ти був народжений для мене
І мав ти стати татом 3 наших дітей.

Ми були незнайомі між собою дружба й дружка
Ми взяли участь в створенні близької нам сімї
Відтоді і почався наш 3річний емоційний досвід
В якому ми основу спільного майбутнього сплели

Життя складалося з важливих пазлів...
В картину, якої цінність точно не в грошах.
Для неї я всього лиш підбираю фарби.
А ти є автором і ти малюєш шлях.

Спочатку місто лева дарувало радість
Тепер нам тепло і в Зимній Воді
Твоїми руками був зведений затишок,
В якому так добре нашій сім'ї.

Ти вмієш огорнути теплим словом,
Ти докладаєш максимум зусиль
Ти поважаєш тещу Дару...не задаром
А лиш тому, що бачиш ти лише плюси!

В твоїх руках старе стає новим
Ти перетворюєш забуте у новинку
Ти з радістю вкладаєш душу в те,
Що потім набуває цінності на ринку.

Ти добре дбаєш про своє здоров'я
І кожного тижня для зміцнення сил
У тебе і друзів є "банна традиція"
"Іронія долі"? Не зовсім..."середовий мотив"

А кожного ранку - зарядка до сніданку.
Підтримати форму ти завжди хотів.
Активне життя ведеш безперестанку
Добиватися цілей- це твій девіз!

Завжди, коли я за кермом в машині
Я згадую усі твої уроки, всі поради
Бо як зразкова учениця
Не хочу вчителя розчарувати

Багато що змінилося в мені,
Я стала більш рішучою...я впевнена в собі!
Твоя присутність має величезний вплив!
І я щаслива, що потрапила в цю хвилю змін.

Я дивлюся на тебе і на 2 наших синів
Мені нема за що переживати
Ти моя гордість, завдяки тобі
Я впевнена, що хлопці мають з кого приклад брати

Сьогодні свято, надзвичайний день
У тебе за плечима колосальний досвід
Ми дякуєм за те, що ти в нас є
Вітаємо сердечно я, Остап, Христина, Нестор

І від Остапа ти почуєш ноти вдячності й слова:
" Я тебе вітаю, тату! Дякую за мудрість,
За приділену увагу, за знання.
Я тобі дарую музику, хай тремтить душа!"

Нестор обіцяє тебе захищати
На нього покластися можеш завжди
Спочатку він спробує владнати словами
Якщо не допоможе, тримайтесь хулігани.

Христинка виразить свою любов без слів
Підійде і обійме тебе своїми рученятами.
Вона ще згодом скаже: " ти такий класивий,
Я буду мати цоловіка як у мами:)"

Ти така людина, біля якої мріє побути дитина
Ти така людина, біля якої я щаслива дружина
Ти такий чоловік, за чиїм плечем надійно щорік
Ти такий батько, котрому діти вдячні за ласку

Тобі всього лиш 45, з них наших спільних лиш 16
Щоби попереду ще було більше півжиття
Щоби було здоровя дочекатися наступні покоління
Щоби твоя душа цвіла...щоби в очах було святкове мерехтіння.

Ми всі разом святкуємо твій ювілей,
У свою радість розділяємо у Відні.
Довкола себе ти бачиш лише тих людей,
Які бажають тобі щастя в вихідні та в будні!

Усі слова, які сьогодні пролунають,
Усі "мурашки", які сьогодні пробіжуть
Усі ті мрії, які сьогодні загадаєш,
Запам'ятаються тобою не на рік!

Ми щиро, з посмішками на устах,
Бажаемо тобі здолати всі вершини!
Бажаемо здійснити заплановані діла!
Бажаемо прожити всі роки щасливо!

Для кожного із нас ти є важливим,
Ти мудрий чоловік, ти батько і ти син!
Ти є надійний друг і ти ЛЮДИНА!
Яка ж безцінна ця КАРТИНА!!!





Тобі сьогодні трошки більше років, ніж мені,
Хоча на піаніно грати ти все ще не вмієш
І це не важливо... це думки в голові
Хоч серцем відчуваю, що все ще можливо.

Я тебе вітаю, тату! Щиро, від душі...
Подякувати хочу за твої настанови,
Ти прикладом показуєш в житті
Якими важливими є всі основи:

Бути щирим, добрим, людяним, простим
Завжди любити, бачити лише хороше!
Я тобі бажаю залишатися таким,
Хай твій зразок ще й іншим допоможе!




Тату, лови ще й мої привітання,
Нехай буде вдалим це святкування.
Хай радості буде багато в житті
А труднощі всі залиши в стороні!

Якщо будуть проблеми- звертайся!
Головне - ніколи не здавайся!
Я завжди готовий помогти тобі
В нелегкій життєвій боротьбі!

Подивися на наші веселі обличчя
Ми зібралися в твоє 45-річчя.
Я обіцяю керувати своїм завзяттям,
А карате вивчати лише на заняттях.

Немає коментарів:

Дописати коментар