середа, 7 жовтня 2015 р.

В цих рядках я доторкнулася до життя
5 подружок, які хотіли по-особливому
привітати одну з них, яка останньою
виходила заміж.

Ось таке весільне привітання:
Дорогі наші молодята!
У вас сьогодні сімейна посвята.
Ви обіцяли один одного любити
І все життя спільно прожити.

Ми тішимось, що ви щасливі,
Ви для нас такі важливі!
В кожної із нас тремтить душа,
Ми хочемо донести емоції в віршах.

Щоб гості розуміли хто ми такі,
Ми коліжанки Ірі-молоді,
Нас поєднують роки розмов,
Задушевних... про життя і про любов.

(Іра:)
Цю всю кашу заварили, Іра, ми з тобою,
Ще з часів ходіння під столом.
Дитячі мрії не давали нам покою,
Від тебе зАвжди віяло теплом.

У день мого весілля ти була зовсім поряд,
Сьогодні в тебе закоханий погляд.
Ти заслужила щастя і добра,
Для мене ти як рідна сестра.

Міцніє наша дружба із роками,
Тепер ми з тобою є ще й кумами.
У нас з тобою родинний зв'язок,
Для похресника ти - хороший зразок.

Щоб попереду булО яскраве життя,
Нехай вирують найкращі почуття.
Підтримуй свого чоловіка, вір у нього,
Бажаю щастя я вам неземного!

(Юля)
Нас з тобою, Ірочка, поєднав політех
Ех, знав би він на що підписався...
Ти у нас була немов Ейнштейн,
А я в цій математиці нічого не фірштейн.

На дискотеках ми відривались на повну,
Співали ми пісні під Мадонну.
Залицяльникам Іра не давала шансів,
Було багато для цього нюансів.

Ех ця дружба студентська, безтурбота.
Чекало нас море, Алушта спекотна.
Жити минулим якось не годиться,
Але для спогадів це пригодиться.

Тобі, Іруся, я бажаю модного життя,
Нехай міцніють із роками почуття.
Щоб на кухню ти не знала дорогу,
Володя, просимо тебе про допомогу:

Шануй свою красуню щосили,
І будеш почуватися щасливим.
Бережи ти Іру від роботи,
В ресторан запрошуй щосуботи.

(Марта)
Ми зібрали спогади круті:
Коряєва Кисла кутнів team.
Відкриваємо вам деякі карти,
Нас поєднала музика і жарти.

Дякую тобі за спільні польоти
Під Катю Лель...та інші глупоти.
Нам є що з тих часів згадати,
Але нема що дітям розказати.

Гуляли ми як студентам годиться,
Та це все велика таємниця.
Навчання було не завжди в голові,
Хоча на сесії чекали штурми мозгові.

Ти умудрялась добре вчитись,
Якось не вміла ти журитись,
І козир в тебе - посмішка твоя,
Даруй її Володі ти щодня.

Іруська, дивлюся на тебе я
І така щаслива, що твоє життя
Набуває нових фарб та емоцій
Тож побільше вам солодких порцій!

(Іра)
Нашій дружбі, Іра, 14 років
Ми зробили разом безліч спільних кроків.
Памятаєш ти казала, що подружки ми на все життя,
Бо так направду забагато знаю я.

ФЛ 13 була для нас символічна,
Відтоді завязалась дружба титанічна.
І прізвище у нас було одне на двох:
Григоряєва...мабуть, нас звів сам Бог.

Годинами могли висіти ми на телефоні,
По щоках текли сльози солоні.
Обговорювали все на світі,
Ми літали на своїй орбіті.

Англія нас розлучила ненадовго,
ШкодА, що ти не бачила весілля мого.
Важко було без твоєї підтримки,
Не було поряд моєї Іринки.

Повернення твоє було як свято,
Змінилося у нас всього багато.
Я чекала на народження синочка,
Горда, що ти в нього хресна мамочка.

У нас у всіх є заповітна мрія:
Передати нашу дружбу дітям.
Можливо, одружити між собою,
Якщо Амур попаде стрілою.

Ми дякуєм тобі, що ти в нас є
І від душі, Іруся, ми бажаєм:
Поваги вам і мудрості в житті,
Любовю хай наповнюються дні.

Навчіться говорити "Дякую", "Пробач"!
Нехай обходить стороною розпач.
Безхмарного неба над головою,
Щоб щастя текло до вас рікою.

Багато мрійте, розважайтесь.
Побільше щиро посміхайтесь.
Віддаєм тобі, Володя, нашу зірку
Нехай не буде вам ніколи ГІРКО!




Немає коментарів:

Дописати коментар