субота, 13 травня 2017 р.

Той випадок, коли музу не треба шукати і благати тобі допомогти:)
Ще раз переконуюсь, що те, якими будуть мої привітання залежить не лише від мене... Те, кому я пишу і що це за людина
вирішує що я отримаю в результаті.

Не так давно, перед святами
Коли Миколая не за горами,
З'явився ти на світ із криком...
(Ти так завжди все робиш, з шиком!?)
Ось тоді все і почалось,
Закрутилось, зав'язалось...
Словом... маєм те, що маєм...
З чим тебе сьогодні і вітаєм!
Ти непростий чувак, не такий як інші,
Тому складаю я для тебе вірші;)
Багато ти вже досягнув, та це ще зовсім мало,
Щоб мотивації тобі завжди вистачало.
Оточуй себе кращими, ніж ти
І буде тобі завжди в житті "везти".
Зелених світлофорів, блакитного неба,
Щоб складалось все й завжди як треба!
Будь найкращим чоловіком і татом,
Найкращим собою...З успішним ароматом!
Живи! Роби безглузді обдумані вчинки!
Вигравай у долі всі поєдинки!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар